فعالیت ۲ طرح صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۲۷۳ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵۸ نفر در شهرستان رباط کریم آغاز شد.

۲ طرح تولیدی با سرمایه گذاری ۲۷۳ میلیارد ریال در رباط کریم افتتاح شدبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با حضور اکبر صادقی مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صنعت معدن و تجارت و یدالله صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران، فعالیت ۲ طرح صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۲۷۳ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵۸ نفر در شهرستان رباط کریم آغاز شد.

یدالله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر ۲ طرح تولیدی با هدف اشتغال زایی و خودکفایی شروع به کار کردند.

صادقی افزود: هدف سازمان برای رسیدن به خودکفایی کامل، در بخش‌های مختلف صنعت برنامه ریزی شده و بر روی بومی سازی و حمایت از تولیدات داخلی متمرکز هستیم و تا پایان بهمن ماه چندین طرح تولیدی دیگر وارد شبکه صنعت استان تهران خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: امروز یک واحد تولیدی قطعات پلیمری خودرو با ظرفیت ۲۷۰۰ تن با میزان سرمایه گذاری ۲۲۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر و یک واحد تولید کننده فیلتر کنترل ماسه چاه‌های نفت و گاز با ظرفیت ۱۸۰۰ تن و سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ریال و اشتغال ۸۸ نفر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: در چهل سالی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته، پیشرفت‌های چشم گیری در عرصه صنعت رخ داد و در اکثر مواد مورد نیاز صنایع و کارخانه‌ها به خودکفایی رسیده ایم و این مسیر بیش از قبل تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، تولید داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار