سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم تیم بهتری باشیم و دوست داریم لیگ را در بالای جدول تمام کنیم.

دوست داریم لیگ را در بالای جدول تمام کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افشین قطبی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم بیان کرد: فردا بازی قشنگ و حساسی برای هر دو تیم خواهد بود و امیدوارم هواداران هر دو تیم به ورزشگاه بیایند و فضای هیجان انگیزی برای دو تیم فراهم کنند.

وی در مورد پیش بینی اش از مسابقه فردا گفت: من پیش بینی نمی‌کنم تلاش می‌کنم هر روز صبح زود بیدار شوم و کار کنم تا با کمک کادرفنی و بازیکنان بهتر شویم. ۱۰ امتیاز عقب هستیم و بازی برای ما خیلی حساس است و تلاش می‌کنیم تیم بهتری باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه دوست داریم لیگ را در بالای جدول تمام کنیم گفت: همه بازیکنان ما سرحال هستند و برای بازی مهم آماده هستند.

قطبی درمورد سیسستم بازی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: ۴-۳-۳ بازی می‌کنیم در دفاع هم ۴-۵-۱ بازی می‌کنیم برای من سیستم مهم نیست. سعی کرده ام که بازیکنان را در پست‌هایی به کار بگیرم که راحت هستند.

وی در مورد اینکه شما اول بازیکن می‌گیرید و بعد سیستم انتخاب می‌کنید یا برعکس، گفت: وقتی به فولاد آمدم تیم بسته شده بود. سعی کردیم از بازیکنان و هنرشان استفاده کنیم. سخت است که بازیکنی که بیش از ۲۰ سال بازی کرده اند را تغییر داد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه تارتار از گزینه‌های مربیگری برای فولاد بوده و شناخت خوبی از این تیم دارد، عنوان کرد: احترام زیادی برای همکارانم قائل هستم. تارتار بازیکن خوبی بوده است و در هر تیمی که کار کرده موفق بوده و باید تلاش کنیم که فردا خودمان را بالاتر برسانیم.  باید بگویم که به اندازه کافی اطلاعات زیادی از هم داریم.

قطبی در مورد تفاوت فوتبال ایران و چین بیان کرد: در هفت کشور مختلف کار کردم و هر کشور فرهنگ و خصوصیات خودش را دارد کشور‌های دیگر از پایه فوتبال را می‌سازند و چین پول خوبی دارد و ورزشگاه‌های مختلفی دارد و شک نکنید که در ۱۰ سال آینده چین یکی از بهترین تیم‌های آسیا می‌شود.

وی در مورد تیم ملی و نتایجش در جام ملت‌ها گفت: جایگاهی ندارم که در مورد آن نظر بدهم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در مورد وضعیت سینا مریدی و حضورش در پرسپولیس، گفت: واقعیتی ندارد و تنها واقعیتش این بوده که از پرسپولیس نوشته‌ای و درخواستی ندیده ایم و ایشان هم دوست داشت در فولاد بماند و قراردادش سه ساله است.

انتهای پیام/م

تلاش می‌کنیم تیم بهتری باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.