سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنانی را برای نیم‌فصل دوم جذب کرده‌ایم که شاید اسم نداشته باشند، اما کیفیت خوبی دارند

نفرات جدیدمان کیفیت خوبی دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان بیان کرد : فردا با تیمی پرافتخار و با کادر فنی مجرب بازی داریم.

وی تصریح کرد: این تیم سابقه قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازی مقابل فولاد سخت و سنگین خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: بارندگی کمی در کیفیت زمین ورزشگاه تختی جم تأثیر گذاشته است، اما امیدوارم فردا مشکلی پیش نیاید و سه امتیازی که بسیار به آن نیاز داریم را به دست آوریم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان مدنظرش را جذب کرده است یا نه، گفت: در نیم‌فصل نمی‌توانید دست روی هر بازیکنی بگذارید و کسی را که مدنظر دارید، به دست بیاورید. بازیکنانی را گرفتیم که آینده‌دار هستند و در تمرینات ما را به آینده تیم و خودشان امیدوار کردند.

وی درباره‌ی جدایی فرشید پاداش از تیمش گفت: این بازیکن چهار پنج روز پیش درخواست جدایی کرده بود و دوست داشت به جایی برود که بیشتر بازی کند. پاداش جزو بازیکن بااخلاق ما بود و باید از او تشکر کنم. من بعد از جمع‌بندی با کادر فنی به او اجازه دادم که برود.

دیدار پارس جنوبی و فولاد خوزستان ساعت ۱۶ روز دوشنبه در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

بازی سختی با فولاد داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.