سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص رسانه‌های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی اطلاعیه ای را صادر نمود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص رسانه‌های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی اطلاعیه ای را صادر نمود.

بسمه تعالی
به اطلاع کلیه رسانه های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی، رسانه های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV می رساند:
هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل های مسابقات، بررسی داوری لیگ و هر نوع حواشی آن از رسانه دیداری و شنیداری و هم چنین سایت های اینترنتی با توجه به در اختیار داشتن کلیه حقوق پخش فوتبال توسط موسسه لیگ برتر منوط به کسب اجازه از این سازمان بوده و صرفا انتشار عکس و متن خبر توسط سایت ها و خبرگزاری ها مجاز خواهد بود. از تمامی رسانه هایی که تمایل به پخش صوت و تصویر مسابقات را دارند درخواست می شود برای گرفتن مجوز با موسسه لیگ برتر تماس حاصل فرمایند. بدیهی است با سایت ها و تلویزیون های اینترنتی که نسبت به پخش این مسابقات و تصاویر و صوت آن اقدام کنند برابر قانون حقوق پخش محتوی صوتی و تصویری برخورد لازم صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: استقلال باید ۳ ماه پیش از شروع لیگ به تاریخ دربی اعتراض می‌کرد/ سرمربی جدید تیم ملی باید با برنامه سازمان لیگ کار کند

واکنش محمود زاده به شایعات پیرامون بازیکن جدید استقلال

اسامی محرومان هفته شانزدهم لیگ برتر اعلام شد


انتهای پیام/

اطلاعیه جدید سازمان لیگ فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار