رئیس مرکز آموزشی درمانی امداد شهید بهشتی سبزوار گفت: ماهانه بیش از ۴ هزار نفر از خدمات شبانه روزی رادیولوژی و سی تی اسکن در مرکز ترومای غرب خراسان رضوی ارائه می‌شود.

ارائه ماهانه ۴۰۰۰ خدمت رادیولوژی و سی تی اسکن در سبزواربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید محمد صادق وزیری رئیس مرکز آموزشی درمانی امداد شهید بهشتی سبزوار با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰ نفر برای دریافت خدمت به بخش سی تی اسکن این مرکز مراجعه می‌کنند، افزود: با توجه به حجم ارائه خدمات و در راستای ارائه خدمات مستمر و مطلوب به بیماران، فضای بخش سی تی اسکن، بهسازی و قطعات دستگاه این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال توسط شرکت پشتیبان تعویض و راه اندازی شده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امداد شهید بهشتی افزود: همچنین روزانه بیش از ۱۰۰ نفر به بخش رادیوگرافی این مرکز مراجعه می‌کنند که ارائه خدمات با تعرفه دولتی و پذیرش بیماران به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وزیری ادامه داد: این دستگاه با استفاده از تکنولوژی فلت پنل به صورت دیجیتال اقدام به آشکارسازی اشعه ایکس با کیفیت و سرعت بالا می‌کند.

وی تصریح کرد: کیفیت بالای تصاویر، دسترسی به اطلاعات برای بیماران در هر زمان و دریافت کمتر میزان اشعه در زمان گرفتن گرافی، از جمله مزایای این دستگاه به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

ارایه خدمات شبانه روزی در مرکز رادیولوژی و سی تی اسکن سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.