پاراتکواندو کاریزدی برای کسب دومین نشان طلای جهان تلاش می کند.

به دنبال کسب دومین نشان طلای جهان هستم به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سعید صادقیان‌پور هوگوپوش وزن ۶۱- کیلوگرم ،K۴۲، ایران در مسابقات جهانی  از میزان آمادگی و هدفش برای کسب دومین نشان طلای جهان، گفت: طبق برنامه ریزی‌های که کادر فنی انجام داده بودند روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در دستور کار داشتیم و به سطح آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: تمامی اعضای تیم تجربه حضور در میادین بین‌المللی را دارند و با توجه به تمریناتی که از سوی کادرفنی برای ما در نظر گرفته شده بود از نظر بدنسازی و فنی نیز در جایگاه خوبی قرار داریم؛ امیدوارم با کسب بهترین نتیجه بتوانیم پاسخ زحمات کادر را بدهیم.

پاراتکواندو کاریزدی گفت: نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم اینطور ادامه داد: من پیش از این تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشتم و موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شده‌ام و حالا به دنبال تصاحب دومین نشان طلای این رویداد هستم.

صادقیان‌پور تصریح کرد: تاکنون با بیشتر رقبایم مبارزه داشتم و روسیه و ترکیه از مهمترین حریفان من هستند، اما برای مقابله با آن‌ها کاملا آماده هستم.

وی در پایان گفت: از کادرفنی که تمام وقت کنار ما بودند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند تا با سربلندی از این میدان خارج شویم.

انتهای پیام/ی

تلاش پاراتکواندو کاریزدی برای کسب دومین نشان طلای جهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار