استاندار کرمان در دیدار دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان با کسب انواع دانش‌ها و افتخارآفرینی‌های متعدد، توانایی خودتان در اداره آینده نظام را به مسئولان نشان می‌دهید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی استاندار کرمان در دیدار جمعی از دانش آموزان بمناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مایه خوشحالی و مباهات است که دانش آموزان این کشور باوجود گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی با علاقه مندی، تاریخ این مقطع از انقلاب را می‌دانند.

 فدائی با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: چهل سال قبل مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) علیه رژیم ستم شاهی پهلوی قیام کردند و هدفشان از این قیام، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و خوشبختانه بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این شعار تحقق یافته است.

 فدائی با اشاره به تحقق بهترین روش و نمونه کشورداری در جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم در چهل سال قبل خواستار ایجاد حکومتی مردم سالارانه بر پایه دین بودند تا خواسته‌های مردم را در چارچوب دین محقق سازد.

استاندار کرمان افزود: طی چهل سال گذشته در بسیاری از شاخص ها، دارای رتبه خوبی در بین کشور‌های دنیا بوده ایم و خوشحالیم که دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها در اختیار مردم قرار گرفته است.

 فدائی با اشاره به ملزومات ماندگاری انقلاب اسلامی اضافه کرد: شما دانش آموزان با کسب انواع دانش‌ها و افتخارآفرینی‌های متعدد، توانایی خودتان در اداره آینده نظام را به مسئولان نشان می‌دهید.

وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به توانمندی‌های شما دانش آموزان، امیدوارم سال‌های سال شاهد تداوم حکومت اسلامی و اجابت خواست مردم در پرتو حکومت دینی باشیم.

جمعی از دانش آموزان دبستان و دبیرستان مجتمع شهید مهدوی صبح امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۷ بمناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ی

طی چهل سال گذشته در بسیاری از شاخص ها، دارای رتبه خوبی در بین کشور‌های دنیا بوده ایم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.