سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: برگزاری جلسات میان مربیان و داوران باعث کاهش اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه برگزاری نشست هم اندیشی مربیان و داوران چه کمکی به فوتبال کشورمان می‌کند، اظهار کرد:  این چند سال که در فوتبال هستم این اولین مرتبه است که جلسه‌ای میان مربیان و داوران برگزار می‌شود و جلسه خوبی هم بود. انشاالله اتفاق خوبی رخ بدهد و این جلسات با حضور سرمربیان و داوران فوتبال هم برگزار شود تا راحت‌تر با یکدیگر صحبت کنند. به هر حال استارت خوبی بود و از مسئولان تشکر می‌کنم.

او درباره اعتراض باشگاه سپاهان به داوری‌ها گفت: امروز جلسه هم اندیشی  گذاشته بودند و سرمربی تیم ما صحبت‌هایی داشت و حرف‌هایی که نماینده باشگاه سپاهان زد کل اظهارات مجموعه باشگاه است.

فتاحی گفت: صددرصد ما از داوری متضرر بودیم و خیلی امیدوارم که  برگزاری چنین نشست‌هایی باعث کاهش اشتباهات داوری در نیم فصل دوم می‌شود.

سرپرست سپاهان درباره کنار گذاشتن حسین پاپی اظهار کرد: بازیکنانی همانند قربانی، مسلمان، مهدی زاده و ابراهیمی را برای نیم فصل دوم جذب کردیم و مسلمی پور هم سهمیه زیر ۲۳ سال ماست. همچنین  ما ۲ جای خالی داشتیم که قرارداد ۴ بازیکن جذب شده  را  ثبت کردیم.  تنها یک نفر در لیستمان زیاد بود که  قرار بود بازیکنی به تیم دیگر انتقال یابد، اما اتفاق نیافتد. به هر حال من و قلعه نویی  با پاپی صحبت کردیم و تصمیم سختی گرفته شد. طبق برنامه مقرر شد که پاپی  در نیم فصل دوم به باشگاه  کمک کند و او با روی باز این کار را کرد و دلخوری به وجود نیامد. زمانی که برگه فسخ قرارداد را به این بازیکن دادم به او گفتم که می‌تواند قرارداد فصل آینده خود را امضا کند.

او بیان کرد: طبق برنامه  قرار است پاپی  تصمیم بگیرد و اگر دوست داشت قراردادش را تمدید کند. قلعه نویی هم به پاپی گفته اگر در نیم فصل دوم با تیمی قرارداد نبست  در کنار تیم سپاهان  باشد و در تمامی بازی‌ها و  سفرها، تیم را همراهی کند.  پاپی یکی از اسطوره‌های باشگاه سپاهان است و نماد سپاهان در کنار نویدکیا و عقیلی است. او  تنها نسل باقی مانده بود که در همه قهرمانی‌های سپاهان حضور داشت.  من به عنوان سرپرست سپاهان  خیلی مسائل  را از پاپی  یاد گرفتم و امیدوارم در کنار تیم باشد. به هر حال اگر او  نیم درصد هم در کنار تیم نبود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید: 

اف 14 تراکتوری ها در آستانه ی پیوستن به سپاهان

گزینه جدید سپاهانی ها در اردوی ترکیه حاضر می شود

تابش: سپاهان همواره در پرونده های حقوقی برنده بوده است


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست سپاهان درباره کنار گذاشتن پاپی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار