مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: برنامه‌های اداره کل اوقاف استان در دهه فجر از ۱۷ بهمن الی ۲۱ بهمن در استان سمنان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های اداره کل اوقاف در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تقارن ایام دهه فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه (س) برنامه‌های امسال در دو بخش مناسبت‌های انقلاب و برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه (س) از ۱۷ بهمن الی ۲۱ بهمن ماه در استان سمنان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در طرح سوگواره نبوی ۵۵ برنامه توسط ۳۱ مبغ از شهر قم و مبلغان بومی در قالب ۱۰ خیمه معرفت به نام خیمه‌های انقلاب پیش بینی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: در روز شهادت و شب شهادت و شام غریبان شهادت حضرت فاطمه (س) برنامه‌های ویژه‌ای در استان سمنان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام عبدالله واحدی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های نمایشگاه بیان دستاورد‌ها و علمکرد اداره کل اوقاف در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف در دهه فجر بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌ها بهره برداری و آغاز عملیات عمرانی و سرمایه گذاری در ۴۰ پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان است که پیش بینی می‌شود که اکثر پروژه‌ها تا بهمن ماه سال ۹۸ به بهره برداری برسند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پایان با اشاره به آغاز عملیات عمرانی توربین بادی در استان سمنان اظهار داشت: یکی از پروژه‌ها که به صورت پایلوت در کشور اجرا می‌شود آغاز عملیات عمرانی توربین بادی با روش‌های نوین است که برای اولین بار در کشور در استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

انتهای پیام / گ

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های اداره کل اوقاف استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار