نخستین شب شعر مجازی کشور و چهاردهمین شب شعر فاطمی در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

جهرم میزبان شب شعر مجازی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محسن نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: نخستین شب شعر مجازی کشور و چهاردهمین شب شعر فاطمی جهرم با حضور شاعران آئینی کشور در سالن آمفی تئاتر شهید قادری پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این برنامه، استفاده از فناوری‌های آموزش مجازی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی بوده که کنگره شعر فاطمی را به نخستین کنگره شعر مجازی کشور تبدیل کرده است.

نعمت اللهی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شعر و ادب به ویژه دوست‌داران شعر آئینی می‌توانند در زمان برگزاری این شب شعر به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه، سروده‌های شاعران مطرح کشوری را ببینند و از برنامه‌های این شب شعر بهره‌مند شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با بیان اینکه در این برنامه آئینی جمعی از شاعران به صورت آنلاین به خواندن سروده‌های خود برای حاضران می‌پردازند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اینترنتی cong.jums.ac.ir، منوی نرم افزار‌های لازم برای وبینار را دانلود و نصب کنند و لینک نرم‌افزار‌ها هم برای رایانه‌های شخصی و لب‌تاپ در اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید وجود دارد.

وی اضافه کرد: کیفیت ارسال تصاویر از طریق وبکم رایانه و یا لب‌تاپ بهتر از گوشی موبایل است و پس از نصب نرم‌افزار‌ها در صورتی که از رایانه شخصی و یا لب تاپ استفاده شود باید از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه می‌توانید به آدرس vc.jums.ac.ir/fatemi ۱۴ وارد نرم افزار وبینار شده، و سپس از گزینه guest به طور آزاد با درج نام و نام خانوادگی (به صورت حروف لاتین) در برنامه شرکت کنند.
انتهای پیام/ت

برپایی نخستین شب شعر مجازی کشور در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار