رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برنامه‌های دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در حاشیه همایش انقلاب در فضای مجازی به تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بیش از ۸۰ هزار برنامه در ۱۴ موضوع در این ایام اجرا می‌شود.

وی موضوعات مختلف هنری، ادبی، فرهنگی، نشست‌ها و میزگرد‌ها، مسائل تبیینی، برگزاری جشنواره‌های مختلف، جشنواره تئاتر، فیلم، موسیقی و برنامه‌های شب شعر، برنامه‌های قرآنی و تجمعات محله‌ای در مساجد را از جمله این برنامه‌ها دانست و گفت: ما ۷ هزار مکان مذهبی و بیش از ۵ هزار مسجد در سراسر استان فارس داریم.

حجت الاسلام رضایی افزود: سیاست اصلی ما ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است و همانطور که در شعار چهل سالگی انقلاب هم داریم افتخار ما به گذشته و امیدمان به آینده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردمی کردن و مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از دیگر اهداف ما است.

وی، همچنین به برنامه دوازدهم بهمن ماه سالگرد ورود امام به کشور به عنوان مهمترین برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در سرتاسر استان فارس از ساعت ۹ صبح این برنامه آغاز می‌شود که در شیراز با اجرای برنامه‌های مختلف در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برای اقشار گوناگون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اعلام برنامه‌های دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار