نمایش ۴ فیلم جشنواره فجر امروز در همدان

 امروز ۴ فیلم جشنواره فجر در دو سینمای فلسطین و قدس همدان اکران می‌شود.

نمایش ۴ فیلم جشنواره فجر امروز در همدان سعید شرفی،مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  گفت: امروز ساعت ۵ بعد از ظهر در سینما فلسطین فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و ساعت ۷ و نیم بعد از ظهر فیلم خون خدا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی اکران می‌شود.

 وی از اکران دو فیلم دیگر هم در سینما قدس همدان خبر داد و افزود: فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی  در بخش سودای سیمرغ در ساعت ۶ عصر و حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی در ساعت ۸ و نیم  شب در سینما قدس از فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شوند.

شرفی از حذف اکران امروز صبح فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق خبر داد و افزود: این فیلم ویژه مدارس دوره ابتدایی بود که امروز به خاطر تعطیلی مدارس و بارش برف استان امروز اکران نمی‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر امسال در همدان اظهار داشت: تا کنون ۹ فیلم جشنواره در همدان اکران شده است و پخش این فیلم‌ها از روز جمعه آغاز شده و تا روز پنج شنبه در دو سینمای همدان ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

اکران فیلم های جشنواره تئاتر فجر همدان امروز کاهش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار