همزمان با دهه فجر هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و خدماتی در شهرستان همدان برگزار می شود.

اجرای هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی،هنری و خدماتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور ،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان در جلسه هماهنگی مراسم ۲۲ بهمن گفت: امسال مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تغییر کرده است و راهپیمایان مسیر امام زاده عبدالله به سمت میدان آرامگاه و از آنجا به سمت میدان امام خمینی را خواهیم داشت.

وی از هماهنگی برای سخنران حجت الاسلام خاتمی در مراسم پایانی راهپیمایی در میدان امام خمینی خبر داد و اظهار داشت: امسال کمی مسیر راهپیمایی بیشتر شده و هماهنگی ها برای حضور خانوادگی مردم در راهپیمایی انجام شده است.

ناظری پور خواستار رفع مشکلات برق سیستم صوتی راهپیمایی شد و افزود:در دهه فجر امسال زنگ انقلاب در مدارس، گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه و خانواده شهدا ،نور افشانی در شامگاه ۲۲ بهمن، مسابقات ورزشی و جشن های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و کانون های مساجد داریم.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب خبر داد و اظهار داشت: برنامه های زنده و پرتنوع تلویزیونی و جشنواره فیلم فجر هم از دیگر برنامه های دهه فجر شهرستان همدان است.

ناظری ادامه داد: امسال اجرای زنده موسیقی و سرود انقلاب در مسیرهای راهپیمایی است.

انتهای پیام/ا


دهه فجر و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و خدماتی در شهرستان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.