فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باندسارقان دکل‌های مخابراتی در شهرستان کرمانشاه و کشف ۱۳ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.  

 انهدام باندسارقان دکل‌های مخابراتی در شهرستان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار "منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی شهر کرمانشاه، پلیس آگاهی استان مامور رسیدگی به موضوع شد.

وی ادامه داد: تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اقدام عملیاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی سردسته باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی در نخفیگاهش اقدام کرد.

سردار امان اللهی بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده پس از انکار‌های اولیه، سرانجام لب به اعتراف گشود و به انجام ۱۳ فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی در شهر کرمانشاه با همدستی ۲ فرد دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: با راهنمایی متهم دستگیر شده، مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی و در دو عملیات ضربتی نسبت به دستگیری دیگر متهمان سرقت از دکل‌های مخابراتی اقدام شد.

ویبیان  کرد: ۲ متهم دیگر پس از مواجهه حضوری با سردسته باند خود به سرقت از دکل‌های مخابراتی اعتراف و عنوان کردند که اموال سرقتی را به یک مالخر فروخته اند.

سردار امان اللهی با اشاره به دستگیری فرد مالخر، از معرفی هر ۴ متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: طبق نظر کارشناس حقوقی شرکت مخابرات، ارزش اموال سرقتی به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

انتهای پیام/ز



سرقت از دکل‌های مخابراتی شهر کرمانشاه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.