در روز سوم جشنواره فیلم فجر، فرش قرمز حمال طلا و درخونگاه در هنر شهر آفتاب شیراز پهن می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محسن خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت: مهمترین اتفاق روز سوم این جشنواره، اکران فیلم‌های درخونگاه و حمال طلا با حضور بازیگران در هنرشهر آفتاب شیراز است.

وی افزود: قرار است در این مراسم که از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۴ بهمن در هنر شهر آفتاب شیراز برگزار می‌شود، امین حیایی و ژاله صامتی بازیگران فیلم درخونگاه و سعیدآقاخانی و امیدروحانی بازیگران فیلم حمال طلا در میان تماشاگران شیرازی حضور یابند و هر دو فیلم را در کنار مخاطبین تماشا کنند.

خباز ادامه داد: در روز یکشنبه قرار است فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی و شبی که ماه کامل شد تازه‌ترین فیلم نرگس آبیار هم ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ شیراز اکران شود و ساعت ۲۱ نیز زهرمار جواد رضویان در پردیس گلستان شیراز برای علاقمندان به نمایش در می‌آید.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم شیراز اضافه کرد: همچنین در روز سوم فیلم پالتو شتری به کارگردانی مهدی علی میرزایی در ساعت ۱۸ و ناگهان درخت صفی یزدانیان در سالن آبی هنر شهر آفتاب اکران خواهد شد.

فیلم شبی که ماه کامل شد با بازی النازشاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی و شبنم مقدمی روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است و در این مسیر، برادرش با او همسفر می‌شود، اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم میخورد.

فیلم سال دوم دانشکده من با بازی علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، ویشکاآسایش، افشین هاشمی، پدرام شریفی و نیلوفر خوش خلق هم داستان مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده را روایت می‌کند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان میروند.

هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/م

برنامه روز سوم جشنواره فیلم فجر شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار