ده‌ها هزار نفر در کاراکاس با در دست داشتن پرچم‌های ونزوئلا و تصاویر مادورو و هوگو چاوز، حمایت خود را از رئیس‌جمهور قانونی این کشور اعلام کردند.

راهپیمایی ده‌ها هزار نفری حامیان مادورو / رئیس‌جمهور ونزوئلا: ترامپ فریب خورده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ده‌ها هزار نفر از طرفداران نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در کاراکاس پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم‌های ونزوئلا و تصاویر مادورو و هوگو چاوز، رئیس‌جمهور پیشین این کشور و سردادن شعار، حمایت خود را از نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور قانونی این کشور نشان دادند.

خبرگزاری فرانسه همچنین گزارش داد نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا در جمع هواداران پرشور گفت: «آقای دونالد ترامپ من به شما می‌گویم که شما فریب خورده اید. شما به شدت فریب خورده‌اید. جان بولتون، مایک پنس و مایک پمپئو سه فرد جنگ طلب هستند که دچار عقده‌های روانی درباره ونزوئلا شده اند و شما را فریب داده اند. آیا شما می‌دانید چه فردی هستید؟ آیا تصور می‌کنید که امپراتور جهان هستید؟ آیا تصور می‌کنید که ونزوئلا قصد دارد تسلیم شود و از دستورات شما اطاعت کند؟ برخلاف اطلاعاتی که شما دریافت می‌کنید ونزوئلا تسلیم نخواهد شد. ونزوئلا به راه خود ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار