مدیرعامل کل گهرسیرجان گفت؛ اولین واحد ذوب در شهرستان سیرجان با ظرفیت یک میلیون و دویست هزار تن به زودی افتتاح میشود.

اولین واحد ذوب منطقه گل گهر به زودی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان تقی زاده مدیر عامل گل گهر سیرجان گفت:این مجموعه بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحد ذوب در استان کرمان می‌باشد که به زودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: علی رغم وضعیت تحریمی کشور مهمترین موضوع انجام چنین پروژه‌هایی تامین منابع مالی است که با راهکار‌های اندیشیده شده گل گهر هزینه‌های این پروژه مهم در مجتمع جهان فولاد را بیشتر از حتی سقف تعهدات به عهده گرفت و عملیاتی کرد.

وی بیان داشت: به منظور حفظ منافع شرکت گل گهر مذاکرات لازم با شرکت مس دیگر سهامدار جهان فولاد انجام گرفته که، چون گل گهر میزان اورده بیشتر از مس در پروژه‌های جهان فولاد را به عهده گرفته این مبلغ درحدود بیش از ١٠٠٠میلیارد تومان می‌باشد که بایستی سهم گل گهر در جهان فولادبیشتر شود.

تقی زاده تاکیدکرد: توانستیم بابرنامه ریزی مدون رکورددار اجرای پروژه واحد ذوب در کشور در مدت به ۳۰ ماه باشیم.

وی گفت؛ یکی دیگر از مهمترین مشخصه‌های پروژه ذوب استفاده از توانمندی‌های داخلی بوده است که از مدیریت و پرسنل زحمت کش این واحد نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واحد ذوب و ریخته گری مجتمع جهان فولاد سیرجان بنام «شهید زندی نیا» با ظرفیت یک میلیون و دویست هزار تن تولید ازمایشی را انجام خواهد داد و امیدواریم در اولین فرصت با حضور مسئولین طراز اول کشوری این پروژه مهم افتتاح شود.

انتهای پیام/ح

اولین واحد ذوب گل گهر سیرجان دردست افتتاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار