همزمان با دومین روز از دهه فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان اردکان در مدرسه دخترانه امام حسین (ع) به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اردکان به صدا در آمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،هادی مقیی فرماندار شهرستان اردکان در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس گفت: تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی به دانش آموزان یکی از مهمترین وظایف این دوره است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: انقلاب کردیم تا به سه هدف اصلی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست پیدا کنیم و اکنون استقلال که یکی از اهداف اصلی این انقلاب بود در حوزه‌های سیاسی و نظامی به آن دست یافته ایم.

مقیمی گفت:  با تلاش بیشتر در حوزه اقتصاد هم به آن خواهیم رسید و در بحث آزادی به آزادی اندیشه و عقیده رسیده‌ایم و امروز جمهوری اسلامی یک نظام مستقل است که متکی بر مردم و با مردم سالاری دینی اداره می‌شود.

فرماندار اردکان تصریح کرد: علارغم مشکلات وسختی‌های زیاد به برکت این انقلاب شهرستان اردکان حتی در دور افتاده‌ترین بخش‌ها وروستا‌های آن نعمت آب آشامیدنی، برق، تلفن، مخابرات بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برقرار است و این از دستاورد‌های چهل ساله در این شهرستان می‌توان نام برد.

در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان اردکان گفت: امروز روز بزرگی برای ملت ایران و دنیای اسلام است و تحول بزرگ و سرنوشت‌ ساز برای کشور ما به وجود آمده است و کسانی که در کشور‌های دیگر زندگی می کند حقایق این انقلاب را درک می‌کنند و جذب آن می‌شوند.

امام جمعه شهرستان اردکان به اشاره به اینکه حکومت انقلاب اسلامی یک در گرانبهایی است، اظهار داشت: هستتد کسانی که قدرشناس این انقلاب نیستند و باید با ادامه دادن راه شهدا و پیروی از رهنمود‌های امام عظیم الشان و پیروی از رهنمون‌های مقام معظم رهبری به هدف‌های آن دست یابیم و عزتی که امروز در دنیا داریم به برکت خون شهدا و این انقلاب است که حاصل شده است.

انتهای پیام/ی

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.