شهردار اردبیل گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده سقف بودجه سال ۹۸ شهرداری اردبیل در مقایسه با سالجاری ۲۲ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل امروز در آیین تقدیم لایحه بودجه ۹۸ به شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: بودجه امسال شهرداری بش از پنج هزار میلیارد ریال بود که بیش از ۷۰ در صد آن محقق شده است.

وی اظهار داشت: در بودجه سال آینده اجرای ۴۲۵ پروژه عمران شهری شامل پروژه‌های توسعه فضای سبز، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی، توسعه فضای‌های ورزشی، فرهنگسرا‌ها، بهسازی معابر و تولید ۲۰۰ هزار تن آسفالت تعریف شده که موجب تحول خوبی در سطح شهر اردبیل خواهد شد.

لطف اللهیان بیان کرد: ۱۳ درصد از اعتبارت عمرانی بودجه ۹۸ مربوط به جدول گذاری و آسفالت، هفت درصد مربوط به توسعه فضای سبز، ۱۰ درصد مربوط به بازگشایی معابر، ۱۰ درصد مربوط به طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری است.
وی افزود: توسعه فناوری ارتباطات هم در بودجه ۹۸ شهرداری اردبیل مورد توجه قرار گرفته بطوریکه میزان آن نسبت به سالجاری ۲۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شهرداراردبیل بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک سال آینده بصورت الکترونیک در اردبیل راه اندازی می‌شود و فیبر نوری به طول ۳۰ کیلومتر از سوی شهردرای خریداری شده است.
لطف اللهیان افزود: در حال حاضر ۷۴۰ میلیارد ریال پروژه در پنج منطقه اردبیل و مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل آماده افتتاح است که ۲۲۰ میلیارد ریال آن در منطقه یک، ۸۰ میلیارد ریال در منطقه ۲، ۲۳۰ میلیارد ریال در منطقه ۳، ۸۰ میلیارد ریال در منطقه چهار، ۱۰۰ میلیارد ریال در منطقه پنج و ۴۰ میلیارد ریال دیگر در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل هزینه شده است.
وی افزود: در سال ۹۷ تمام تلاش براین بود تا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد و پروژه‌های بهسازی معابر، بهبود عبور و مرور و تقاطع همسطح از جمله پروژه‌های نیمه تمام بودند که تکمیل و به بهره برداری رسیدند.

شهردار اردبیل پیشرفت پل قدس را مطلوب دانست و گفت: این پروژه در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده در اوایل سال ۹۸ به بهره برداری برسد.
لطف اللهیان گفت: عملیات اجرایی پل دارو پخش هم بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روز‌های پایانی سال به بهره بردرای می‌رسد.

انتهای پیام/ع

تحقق بیش از 70 در صد از بودجه شهرداری اردبیل در سالجاری

برچسب ها: بودجه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.