استاندار اصفهان گفت:اگر بخواهیم کشور درست شود آموزش و پرورش باید درست شود و تمام هم و غم‌مان نیز بر این است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نیایش در اصفهان اظهار کرد: شاید جوانان کم‌تر از اهمیت انقلاب بدانند و این به دلیل این است که با توجه به سنشان شاید کمتر از اهمیت انقلاب شنیده باشند، بنده به عنوان کسی که دوران انقلاب را در زندان و مبارزات تجربه کردم و بعد از انقلاب با توجه به تجربه مردم، می‌گویم که خداوند با پیروزی انقلاب نعمت بزرگی به ما داده است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

استاندار اصفهان افزود: در چند روز گذشته تیمی از نمایندگان مجلس الجزایر در اصفهان مهمان بودند، با توجه به تحریم‌های دنیای استکبار اصل وجود این تیم‌ها در این شرایط خوب است.

وی افزود: یکی از این نمایندگان بر این تأکید کرد که امنیت به معنای واقعی در ایران وجود دارد؛ به عنوان کسی که فضای کشور‌های خارجی را درک کرده است در کشور‌های غربی مثل آمریکا مثلاً در شهر نیویورک
در ساعت ۱۲ شب اگر بخواهی در خارج از منزل حضور داشته باشی باید اسپری فلفل همراه داشته باشید.

رضایی ادامه داد: اگر بخواهیم کشور درست شود آموزش و پرورش باید درست شود و تمام هم و غم‌مان نیز بر این است؛ خیران کاشانی به دنبال هستند که در یک سال آینده هیچ مدرسه‌ای در این شهر نیاز نداشته باشند.

استاندار اصفهان تأکید کرد: کسانی که قبل از انقلاب را درک کرده‌اند می‌دانند که ۴۰ سال قبل از این چنین شرایطی برای ما فراهم نبود و برای همه آینده‌ای سرشار از امید و موفقیت آرزومند هستم، افرادی که دستاورد‌های علمی آنان را در زمینه‌های هوافضا، سلول‌های بنیادین، نانو و ... می‌بینیم ثمره چنین مدارسی است.

وی خاطرنشان کرد: باید به تمام شهدا و زندانیان پیش از انقلاب که با ایثار جان خود چنین فضایی را برای ما فراهم کردند ادای احترام کنیم، کمتر از شهدای ایام انقلاب یاد می‌شود افرادی که سربازان راستین امام بودند و با تحمل سختی‌ها انقلاب را به پیروزی رساندند؛ امید دارم در روز و روز‌های آینده شاهد برخواست چهره‌های شاخص علمی از بین شما دانش‌آموزان باشیم.

 
انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.