سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۳۸ طرح مخابراتی بالغ بر ۲۶۶ میلیارد ریال در استان به بهره‌ برداری می‌رسد.

۱۳۸ طرح مخابراتی در یزد به بهره‌برداری می رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  محمدرضا زارع ده آبادی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: در ایام الله دهه فجر ۱۳۸ طرح مخابراتی استان در زمینه‌های مختلف از جمله تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی  افزود: این طرح‌ها شامل ایجاد زیرساخت دایری تلفن ثابت از طریق نصب و راه‌اندازی سوئیچ و کافونوری، اجرای فیبرنوری برای سایت‌های BTS، تاسیس تکنولوژی تلفن همراه ۲ G.، ۳ G. و ۴ G. در شهر‌های استان، توسعه و جایگزینی دو سایت، بهره‌برداری از طرح POTN در شهر‌های استان، ارتقا تکنولوژی سایت‌های GSM روستایی یزد به شبکه تلفن همراه است.

زارع ده آبادی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما ،فیبرنوری، در شهرستان‌های اشکذر، بافق، تفت، میبد و یزد در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاسیس سوییچ دیتا در ۱۰ مرکز و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتا در شش مرکز، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی و ایجاد فروشگاه برند را از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر دانست.

سرپرست مخابرات منطقه یزد بیان کرد: به منظور گسترش خدمت‌رسانی و افزایش خدمات به مشترکان از دهه فجر سال گذشته ۵۵۹ طرح مخابراتی از سوی منطقه یزد به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از طرح های مخابراتی یزد در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار