رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: وام های یارانه دار به روستائیانی که توانایی انجام کارهای اشتغالزا را دارند پرداخت می شود.

وام های یارانه دار به روستائیان پرداخت می شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:روستائیان برای دریافت این وام‌ها باید طرح‌های خود را به استانداری بدهند واستانداری طرح‌هایی را که توجیه اقتصادی دارند به بانک معرفی می‌کند و بانک هم به صاحبان این طرح‌ها وام پرداخت می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه این وام‌ها برای استان هادر سال‌های ۹۵ و ۹۶ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بود و در سال ۹۷ به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد افزود:استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان‌هایی است که این وام‌ها را در این سه سال به خوبی جذب و به روستائیان پرداخت کرده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه برای استان کهگیلویه وبویر احمد در سال ۹۷ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان وام تخصیص پیدا کرده است افزود:به جز استان برای شهرستان لنده که دومین شهرستان طرح پایلوت آبادانی و پیشرفت در کشور انتخاب شده مبلغ ۱۵ میلیارد تومان وام جداگانه در نظر گرفته شده است که مردم بتوانند با دریافت این تسهیلات کار وتلاش وفعالیت داشته باشند.

سعیدی کیا گفت:در لنده این کار شروع شده و با استقبال خوب مردم مواجه و تاکنون قرارداد چندین طرح بسته شده است و امیدواریم با استقبال بیشتر توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/غ

پرداخت تسهیلات به روستاییان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.