زنگ انقلاب با حضور دانش آموزان در ورزشگاه الغدیر قزوین به صدا در آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،زنگ انقلاب به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور هزار دانش آموز در ورزشگاه الغدیر قزوین نواخته شد.

اجرای سرود وحدت با حضور هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز قزوینی از برنامه‌های امروز این تجمع بزرگ بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: اجرای سرودهای انقلابی و بیان کلمه زیبای انقلابی لبیک یا حسین (ع) که در سرود خود گنجانده بودید، پدران و نسل انقلابی سال 57 را مطمئن می‌کند که شما ادامه دهنده راه آنها هستید.

حجت الاسلام عابدینی افزود : امام خمینی (ره) فرمودند تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست، ما هم هستیم و امروز می‌بینیم نظام اسلامی به عظمتی رسیده است که در منطقه تصمیم‌گیرنده و در جهان اثرگذار است.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم در  این مراسم با بیان خاطره‌ای از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : در آن ایام مستشاران آمریکایی فقط ماموریت نظامی نداشتند بلکه در امور فرهنگی، حتی در کلاس‌های درس با لباس و سلاح نظامی به بهانه تدریس زبان انگلیسی ورود  و دانش آموز ایرانی را تحقیر می‌کردند.

زاهدی اضافه کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی تحت رهنمود‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به استقلال رسیده است و با وجود همه دسیسه‌های دشمن به راه خود ادامه خواهد داد.

جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی امسال با محوریت چهل سالگی انقلاب در همه مدارس استان برگزار و برنامه‌های متعددی برای این دهه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ک

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.