امام جمعه یزد گفت: پیشرفت ها و دستاوردهای بی نظیر کشور در عرصه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری در خطبه های امروز نماز جمعه یزد با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: توکل به خدا، رهبری امام خمینی و ایستادگی و وحدت مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی هیچ گونه فراگیری خدمات در کشور وجود نداشت افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه شهرها و روستاها از خدمات عمرانی مناسب بهره مند هستند.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به وابستگی کشور به خارج در همه زمینه ها گفت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی در همه زمینه ها از جمله عرصه علمی و صنعت دفاعی و هسته ای به پیشرفت های چشمگیری دست یافته که همه این ها به برکت ایستادگی مردم در مقابل دشمنان است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه چهل سال است دشمنان در حال صدمه زدن به انقلاب اسلامی هستند گفت: به لطف الهی ، هوشیاری مردم و رهبری داعیانه رهبر انقلاب ، در همه توطئه های خود ناکام مانده اند.

امام جمعه یزد با اشاره به صبر و ایستادگی مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل شکنجه ها در زندانهای طاغوت افزود: مهمترین راه حفظ انقلاب اسلامی ، وحدت و همدلی مردم است.

وی از مردم و مسئولان خواست تا با همدلی وظایف خود را انجام دهند و مسئولان هم برای رفع مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی مناسب تلاش کنند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.