امام جمعه بافق گفت: زندگی امروز با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست و تحول عظیمی در طول انقلاب رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های امروز این شهرستان با اشاره به سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زندگی امروز را از نظر مادیت با قبل از انقلاب نمیتوان مقایسه کرد و تحول عظیمی در طول انقلاب رخ داده است.

وی افزود: نسل اول کشور کسانی بودند که در راستای استقرار نظام انقلاب اسلامی تلاش کردند، نسل دوم توانستند با وجود مشکلات بسیار، جنگ را اداره کنند.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: نسل سوم و چهارم باید مدیریت خود را به نسل جدید منتقل کنند و نباید از قشر ارزشی فاصله بگیرند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دوران انقلاب تصریح کرد: مردم در آن دوران ایثار و فداکاری بزرگی برای نظام و انقلاب داشتند که این حرکت در دنیا بی نظیر بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دستاورد‌های پیروزی انقلاب در آن دوران، کوتاه شدن دست بیگانگان از این کشور بود.

امام جمعه بافق به ویژگی‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ از مظلومان حمایت کرده ایم و تا ابد حمایت خواهیم کرد که ایران قدرت دارد.

وی با اشاره به دستاورد‌های نظام و پیشرفت کشور تصریح کرد:در عرصه علمی هشتمین کشور جهان هستیم و امروز فناوری ایران به جایی رسیده است که معادن زیرزمینی کشور با دستگاه‌های اختراع شده بومی به میزان آن پی برده می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: ۵سال دیگر ماهواره‌های بدون سرنشین در فضا جولان می‌دهد که این قدرت، قدرت ایرانی است.

وی افزود: ایران از لحاظ فناوری حرف اول را در دنیا میزند و امروز روی پای خود ایستاده است و به کشور‌های بیگانه وابسته نیست.

خطیب جمعه بافق طبق بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان گفت: مسئولان با قدرت و تفکر جلو بروند و فریب پیشنهادات دشمن را نخورند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: ایران تمام تجهیزات خود را آماده کرده که اگر کوچیک‌ترین حرکتی از طرف دشمن ایجاد شود آن‌ها را شکست می دهیم.

وی بیان کرد: چهل سال از انقلاب سپری شده و کشور با دشمنانی روبرو شده است، اما دستاورد‌ها و موفقیت‌های ایران با وجود تمام مشکلات حرف اول را می‌زند.

خطیب جمعه بافق خطاب به مردم گفت: امیدواریم اقتصاد کشور که به مردم فشار وارد کرده است رو به میزانی برود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.