امام جمعه بافق گفت:دولت اسرائیل بخاطر مشکلات داخلی و خارجی رو به نابودی بوده و قدرت پوشالی آمریکا نیز در حال از بین رفتن است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های امروز نماز شهرستان با اشاره به نشانه‌های موجود برای نابود شدن اسرائیل گفت: خیزش مردم فلسطین، مقاومت مردم غزه و بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی از نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد دولت اسرائیل رو به نابودی بوده و مقاومت مردم فلسطین نیز این دولت را نابود می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای حضور آمریکا در منطقه افزود : غرب آسیا در اختیار ایران است و آمریکا به قصد خیانت وارد این منطقه شده که قطعا نخواهد ماند.

خطیب جمعه بافق بر لزوم حفظ وحدت و ایستادگی مردم مسلمان در مقابل این دولت دروغین تاکید و تصریح کرد: قدرت پوشالی آمریکا در حال از بین رفتن است.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به تبیین ویژگی‌های شخصیتی وی پرداخت و گفت: آیت الله آملی لاریجانی جزو چهره‌های ارزشمند علمی است که سابقه طولانی در نجف و ایران دارد.

تشریح وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام و گرامیداشت قیام ۱۹دی مردم قم از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.


انتهای پیام/ ا

آمریکا به قصد خیانت وارد غرب آسیا شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار