روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره خروج کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان از ایران ارائه کرد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره نحوه بدرقه کی‌روشبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی صبح روز پنجشنبه تهران را ترک کرد که فدراسیون فوتبال تا آخرین لحظه اعزام در تمامی سطوح اجرایی، اداری، تشریفات و بین‌الملل با او همراه بود و بر این اساس فرآیند لازم مطابق برنامه پیش‌بینی شده طی شد.

همچنین در آخرین دقایق حضور کی‌روش در ایران، او در تماس با رئیس فدراسیون فوتبال از حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی تقدیر و تشکر کرد که این گفتگو‌های صمیمانه در ادامه دیدار‌ها و جلسات طرفین در مراجعت کاروان تیم ملی از امارات بود.

در این بین، جای تاسف است در یک رسانه مباحث سلسه‌واری که عاری از واقعیت هستند طرح می‌شود که بی‌شک حق قانونی پیگیری را برای فدراسیون فوتبال محفوظ نگه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از کارلوس کی‌روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
دلارهای کشوررا به تاراج دادید حالا با پرویی مردم را تعقیب می کنید اجل زندگی خدمتی تان رسیده است - حماقت هم حدی دارد - 8 سال فقط پول خرج کردید هیچ پیشرفتی نداشتید و نخواهید داشت.