مدیرعامل باشگاه سایپا با تکذیب پیشنهاد تاج به علی دایی برای جانشینی کی روش گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید.

درویش: نمی‌دانم بحث پیشنهاد به دایی برای تیم ملی از کجا آمده است/ کی روش از نفرات تاثیرگذار تاریخ فوتبالمان بودرضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث پیشنهاد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  به علی دایی سرمربی تیم سایپا برای جانشینی کارلوس کی روش پس از مصاحبه  جنجالی سرمربی سابق تیم ملی علیه وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: من نمی‌دانم این بحث‌ها از کجا می‌آید چراکه تاج چنین پیشنهادی به دایی نداده و من هم چنین چیزی نشنیدم. از طرفی تمام تمرکز علی دایی در طول بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا درگیر آماده سازی تیم سایپا برای بازی جام حذفی ما مقابل داماش، ادامه رقابت‌های لیگ برتر و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بود و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کرد.

او ادامه داد: من برای بازی با چین به امارات رفتم و در این سفر همراه مهدی تاج بودم. چگونه امکان دارد چنین پیشنهادی به سرمربی تیمی که من مدیرعاملش هستم شده باشد و خودم از آن بی خبر باشم.

درویش درباره اینکه به هر حال نام علی دایی هم پس از خداحافظی کی روش به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی این مربی مطرح شده است، گفت: درحال حاضر با توجه به شکست سایپا در جام حذفی تمام فکر و تمرکز دایی روی بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است و می‌خواهیم پس از شکست مقابل داماش دست کم در این رقابت‌ها از حیثیت فوتبال کشورمات دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: شاید کی روش حاشیه‌هایی داشت، اما نباید فراموش کرد که او یکی از تاثیرگذارترین سرمربیان تاریخ فوتبال ایران بوده که شادی‌های زیادی را برای مردم ما به ارمغان آورد. نباید زحمات کی روش در این فوتبال نادیده گرفته شود. او نظم و دیسیپلین خوبی به تیم ملی تزریق کرد و نفرات جوانی هم با نظر کی روش به فوتبال ملی ایران معرفی شدند که هر کسی جرئت میدان دادن به آن‌ها را نداشت. به هر حال هر آمدنی رفتنی هم دارد و قرار نبود کی روش تا ابد در تیم ملی ما بماند. برای این مربی بزرگ در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!


انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل سایپا درباره احتمال سرمربیگری دایی در تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار