رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کی روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و پس از حذف در جام ملت‌ها با بازیکنان و مجموعه تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گو با اخبار ورزشی درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش ۶ ماهه بود. پس از جام جهانی قرارداد ۶ ماهه‌ای را با کی روش تنظیم کردیم و این قرارداد پس از پایان جام ملت‌های آسیا با هر نتیجه‌ای تمام می‌شد.

کی روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت

کی روش درباره اینکه آیا کارلوس کی روش همچنان جزء گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران است یا خیر، گفت: خود کی روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و در پایان بازی‌ها با بازیکنان و مجموعه تیم خداحافظی کرد. فدراسیون فوتبال هم با اتمام قرارداد باید برای آینده تیم ملی برنامه ریزی مجددی کند.

او درباره اینکه آیا قرارداد دستیاران کی روش هم با اتمام قرارداد او به اتمام رسیده است یا خیر، اظهار داشت: دستیاران کی روش هم با او از ایران رفتند و هیچ یک از آن‌ها اکنون در کشورمان نیستند.

تمام پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تا بازی با عراق پرداخت شد

تاج درباره بحث مطالبات کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال گفت: تمام پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تا بازی با عراق پرداخت شد. با توجه به اینکه مبادله ارزی و انتقال پول برای ما سخت است قرارداد کی روش به AFC ارائه شده تا با توجه به مطالباتی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم مطالبات کی روش پرداخت شود.

طبق تفاهم نامه مان با چین در تورنمنت چند جانبه این کشور شرکت می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی با توجه به اینکه این تیم در ماه‌های اخیر بازی ندارد، توضیح داد: از کی روش تقدیر و تشکر می‌کنم چراکه ارزیابی مان از عملکرد او مثبت است و کی روش برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. ما به این دلیل از کی روش حمایت می‌کردیم که تیم ملی ما در اختیار او و کادرش بود. در حد توانمان نهایت همکاری را با تیم ملی داشتیم تا کی روش به بهترین شکل کارهایش را پیش ببرد، اما مکلف هستیم برای آینده تیم ملی طرح ریزی کنیم. قرارداد کی روش تمام شده و باید دنبال برنامه ریزی جدیدی برویم. ضمن اینکه ما اسفند امسال یک فیفا دی پیش رو داریم که طبق تفاهم نامه مان با چین در تورنمنت چند جانبه این کشور شرکت می‌کنیم.

بازی هایمان در مرحله اول مقدماتی المپیک در تهران برگزار می‌شود

تاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کادرفنی تیم ملی امید برنامه هایش را ارائه داده و می‌دانیم بازی هایمان در مرحله اول مقدماتی المپیک در تهران برگزار می‌شود. گروه سختی داریم که تنها یک تیم از آن به مرحله بعدی می‌رسد و عراق هم در گروهمان است. تیم ملی امید در تورنمنت قطر و بازی تدارکاتی با عمان شرکت کرده است و یک شنبه هفته آتی هم برنامه‌های کادرفنی این تیم در جلسه کمیته تیم‌های ملی ارزیابی می‌شود. امیدواریم این تیم هم به بهترین شکل کارش را انجام بدهد.


بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
چرا بعصی ها سنگ کیروش را به سینه میزنند .صد در صد منافعی در بودن این اقا دارند .اگر نه .با این همه پولی که گرفت .تیمی را بوجود نیاورد که درست مثل بچه مدرسه ای به دنبال مقصر .اون هم در وسط زمین. نگردند .اصلا از لحاظ اخلاقی رویشان کار نکردند .یک تیم هیجانی که با کوچکترین اشتباه از هم پاشیده شد .والله از لحاظ اخلاقی ابرویمان را پیش عربها بردند .عربعا میگن ایرانیها لجبازند .
Canada
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
به جهنم که نداشت
Germany
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
تاچ هم بزودی به خاطر دست دست کردنش برکنار میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
نیست شماخودت نبودین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
شماها سالهاست منتظر این روز بودید که کیروش با پای خودش برود و حداقل بازیکنان یا خودتان تا فرودگاه بدرقه اش می کردید.بنده خدا هشت سال برای تیم ملی این مملکت زحمت کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
امابگم این تیم ژاپن انگشت کوچک ایران هم نمیشد دیدین که هیچگونه تاکتیکی درذهن نداشتن اجرا کنند واول بازی هم مشاهده کردین که همشون از تیم ایران بسیاروحشت داشتن وهروقت هرتمیمی مقابل ایران قرارمیگیرد بهترتربازی میکند درضمن همین تیم ژاپن به سختی تمام تیم ویتنام را از پیشه رو برداشت ژاپن تیمی نبود بخواد درمقابل ما قد علم کند این ماهستیم که متاسفانه بایدباید حرس وجوش کامل حسرت بخوریم اصلا عادت داریم حسرت وحرس جوش بخوریم آخه ژاپن به اندازه قد تیم خودشان هم نبودن این حسرت حرس خوردن هاست که ما بهش عادت کردیم میتونستیم باسه تا دفاع اولین گل ژاپن را مهارکنیم اگه تیم ملی نقص فنی داشت پس جناب کیروش با این همه ادعای مربی گری باورکنید سندمربی گریش هم نقض دارد پس بااین حساب مشگلات ما اینه که فقط بلدتیم حرس وجوش بخوریم تیم ماداشت بطورکامل اروپایی بازی میکرد چه چوبی باعث شد تیم را از راهش جا گذاشت به هرحال این وسط تقصیر کسی نیست تقصیر کیروش هست که این معاده دفاعی از حساب وکتابهایش در رفته پس سند مربی گریش هم نقض دلره درتیم کلمبیا هم دچار همین مشگلات خواهدصد مطمن باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
خودت فهمیدی چی گفتی ؟
Netherlands
ابراهیم کماندو
۱۳:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
به قول علی دایی مربی که در حد کلاس جهانی نباشه پشت فنسای رئال هم راهش نمیدن ، بعد جالبه الان همه کسایی که تیماشون با سیستم مدرن تیکی تاکا تو لیگ دسته دو هم 3-4 تا میخوردن شدن منتقد کیروش.
میگن تیم ملی جلوی اسپانیا دفاع کرد فقط ، جواب مثل اب خوردنه اگه کیروش بازیکنای اسپانیا رو داشت و با تیم ما بازی میکرد تیم ملی مارو نابود میکرد ((:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
ای کاش تاج و امثال این ها هم میرفتند. البته به نظر می رسد ایران به این امثال تاج خیلی بدهکار است و متاسفانه کسی هم نیست جلوی اینها را بگبرد.؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
کیروش بای بای ... برانکو های های
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
کیروش باید میرفت
بازی ضعیف ما درمقابل ژاپن نصفه و نیمه نشان از پایان کار کیروش داشت
راستی ما چگونه حریفای اسیایی مونو شکست دادیم
وچگونه باختیم
بعد از 8سال کار کردن بایک تیم امسال نتیجه واقعی مشخص شد
خوب فکر کنیم میبینیم تیم ملی از بازی تدارکاتی درمقابل تیم قوی می ترسید
نتیجه اظطراب و پلن دیگری بعد از گل ژاپن نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
تاج عادت داره به حرفای بی اساس زدن
بگو آخه صحبت کردین باهاش یا پیشنهاد دادین؟ لابد از غیب فهمیدین تمایل نداشت!
بعد از کیروش فوتبال ایران سیر نزولی پیش میگیره. این خط این نشان
تنها کسی که از خود مسئولان فدراسیون بیشتر بفکر فوتبال ایران بود همون کیروش بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
ازش دعوت کنین برگرده نذارین این تیم مایه افتخاری که برامون ساخته رو از دست بدیم .ازس بخواینن برای ساخت پایه فوتبالی به ما مشورت بده .تنها یه چیز خوب برامون باقی مونده نزارین متلاشی بشه
Iran (Islamic Republic of)
aaa
۱۱:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
8 سال وقت داشته برای ساخت پایه فوتبالی مشورت بده !
8 سال کمممممه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا پولی که برای مشورت گرفته کمه؟؟؟؟؟؟؟کدوم مایه افتخار؟؟؟؟؟؟؟؟؟توی این هشت سال یه قهرمانی رو نام ببرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
۸ سال پیش برای هر بازی فقط باید دعا میکردیم دعا
نه بازی بدرد بخوری نه حفظ توپ نه دروازه بانی نه فوتبال اصولی دایم توپ لو رفته بازیکنای بی رمق فقط با و مسخره بازی اومده بودن .بازم بگم ؟؟؟؟؟ چرا اینقدر ناشکریم ؟؟؟ اون فوتبال با دعا و توسل اسمش فوتبال بود اصلا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
ساعت ۱۰ صبح شنبه جلوی فدراسیون فوتبال
بچه ها فقط تمدید قرارداد با کی روش و کی روش را سرمربی تیم فوتبال ایران و این جور مسایل را با ارامش درخواست کنیم هم با بن و پلاکارد هم با فریاد زدن به زبان فارسی و انگلیسی
ما فقط او را میخواهیم چون سابقه کاری او معرکه است هم ایران دوستی و اخلاق عالی و لبخند او
هم سعی او برای بالا بردن پرچم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
او یک مربی رده بالاست که تیم ما رو خیلی خیلی بالا کشید همسطح او یا بالاتر برای ایران بیاد خیلی بعیده اون بره تیم ما عقب میره اون رو برگردونیمش هر نقصی رو تو پایه فوتبال بخوایم که از اون راهکار بگیریگم .درود بر کیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
کی روش درباره اینکه آیا کارلوس کی روش همچنان جزء گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران است یا خیر، گفت این قسمت باز نویسی بشه لطفا کی روش بجای تاج نوشته شده
Netherlands
مهدق
۰۱:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
امیدوارم که مثل اغلب خارجی هایی که در فوتبال ایران فعالیت می کردند، در پرداخت مالی کاری نکنید که کی روش هم مجبور به شکایت به فیفا شود و محرومیت ایران را در پی داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
#هموطن ما _کارلوس_کی روش
#کارلوس_کی روش
#کارلوس_کیروش
#در خانه خود_ایران_بمان بچه ها راه اندازی کنیم در تمام فضاهای مجازی و واقعی
لطفا
#یک ایران# یک کارلوس کی روش #یک ضربان قلب
#کی روش _ باید _ بماند
هشتگ # دوباره ایران دوباره کی روش
# کارلوش کی روش باید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی بماند
#کارلوس کی روش #دوباره تمدید قرارداد #دوباره ایران
#دوباره
#ایران
#دوباره
#کارلوس
#دوباره
#کیروش
#Again #Carlos
#Again #Queiroz
#دوباره
#امید
#دوباره
#قهرمانی
#فوتبال
#ایران
#دوباره
#شادمانی
#دوباره
#اتحاد
#Again
#IRAN
#AgainCarlos
#AgainQueiroz
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
خدابهت یک عقل بده، به من هم یه گونی پول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
ناشناس 23:42 ....................... خدا شفات بده ....
آخرین اخبار