قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی گفت: دهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون منزل همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش، تابلو فرش و منسوجات و صنایع وابسته در میاندوآب برگزار می‌شود.

مریم فتح زاده قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:دهمین نمایشگاه مبلمان و لوستر و پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش به مدت ۵ روز از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه با حضور معروفترین و بهترین برند‌های تولید کننده کشور در محل نمایشگاه‌های بین المللی میاندوآب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع برگزار می‌شود که در نوع خود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کشور است و پیش بینی می‌شود بیش از ۷۵ هزار نفر طی ۵ روز از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر اینکه محصولات به قیمت تولیدی‌ها و بدون واسطه عرضه می‌شود، ۱۰ تا ۱۵ تخفیف ویژه نمایشگاهی هم اعمال خواهد شد و انتظار داریم مردم بزرگوار جنوب استان و شهر‌های اطراف در این فرصت ویژه ما را با بازدید خود همراهی نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری نمایشگاه در میاندوآب

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.