نماینده مردم خوی و چایپاره گفت: کرد: معتقدم برای استانی شدن انتخابات در ابتدا باید زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرد چرا که در شرایط فعلی تصویب این طرح ضربات بسیاری را به کشور وارد خواهد کرد.


استانی شدن انتخابات میزان مشارکت را کم می‌کند/ زیر ساخت‌های لازم برای این طرح فراهم نیستسید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اشاره طرح استانی شدن انتخابات مجلس، اظهار کرد: اصل موضوع استانی شدن انتخابات مجلس خوب است، اما با توجه به شرایط فعلی در صورت تصویب این طرح تنها هزینه تبلیغات افزایش یافته و مراکز قدرت و ثروت به لحاظ نبود احزاب قوی تاثیرگذاری بیشتری خواهند یافت.

وی افزود: اکنون نمایندگان در تعارض میان منافع ملی و منطقه‌ای قرار دارند و خواه و ناخواه مجبورند یکی را فدای دیگری کنند، اما از طرفی به نظر می‌رسد که استانی شدن انتخابات  پارلمان شهر‌های کوچک را آسیب پذیرتر می‌کند.

کبیری تصریح کرد: در حال حاضر که شرایط برخی شهر‌های کوچک به لحاظ رفاهی چندان مناسب نیست استانی شدن انتخابات مجلس تنها میزان مشارکت را کاهش می‌دهد.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: معتقدم برای استانی شدن انتخابات ابتدا باید زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرد چرا که در شرایط فعلی تصویب این طرح ضربات بسیاری را به کشور وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
اینجوری فقط مراکز استانها رشد میکنند و رای مردم ما شهرهای کوچکتر اصلا اهمیتی نداره پس رای نمیدیم
آخرین اخبار