معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه از ثبت رکورد جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در شنای استقامت به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه از ثبت رکورد جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در شنای استقامت به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد: محمد علی نوری معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه از ثبت رکورد جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در شنای استقامت به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد وافزود:این رکورد از صبح روز پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ شروع شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و لحظه به لحظه این رکورد با دوربین‌ها ثبت خواهد شد.

وی عنوان کرد این ثبت رکورد برای دومین بار در حال برگزاری است و سال قبل نیز رکورد ۶۰ کیلومتر شنای بدون توقف توسط جناب آقای صفر محب زاده در استخر شهرداری ارومیه به ثبت رسیده است.
 
وی تصریح کرد: درصدد شرکت این ورزشکاران در مسابقات کشوری شنا هستیم و حضور ورزشکاران سبب افتخار مجموعه شهرداری است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته جشنواره‌های متعددی در سال آینده از سوی این معاونت اجرا خواهد شد، بیان کرد درصدد بهرمندی از برگزیدگان مسابقات این مجموعه در مسابقات کشوری هستیم.
 
انتهای پیام/م
 

رکورد زنی یک جانباز در ارومیه

برچسب ها: شنا ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.