فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس با تجربه خوبی که در چهار دهه‌ پیروزی انقلاب کسب کرده توانسته بیش از پیش خدمتگزار مردم باشد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: پلیس با تجربه خوبی که در چهار دهه‌ی پیروزی انقلاب کسب کرده و با آموزش‌هایی که دیده توانسته بیش از پیش خدمتگزار مردم باشد.

وی افزود: یکی از‌رویکرد‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه، اجتماعی محور و استفاده از ظرفیت مردم و صاحبان نفوذ برای آگاهی سازی مردم و جوانان است تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

سردار اشتری گفت: بازدیدی که از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی یزد داشتیم اشراف خوب و برخورد خوب این نیرو‌ها با گروه‌هایی که به دنبال تجاوز به حقوق مردم هستند نشان داد.

وی گفت: در صحنه بودن پلیس در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی یک پلیس هوشمند، مقتدر، با تدبیر و حافظ جان و مال و ناموس مردم را نشان می‌دهد و امیدواریم بتوانیم با ادامه این روند بیشتر به سمت جنبه‌های اجتماعی محور و حرفه‌ای شدن برویم و خواسته‌ی مردم را بیشتر رسیدگی کنیم.

 باید قدردان شهدا و خانواده‌های این عزیزان باشیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهدا به قله انسانیت رسیده و شیرین‌ترین پاداش الهی را چشیده اند؛ برهمگان لازم است از راه شهدا برای حفظ ارزش‌های انقلاب پاسداری و حراست کنند.

سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده شهید محمد دهقان نیری، اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی هستند و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های این عزیزان باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدا از همه چیز خود گذشتند و خون خود را برای حفظ امنیت مردم و کشور عزیزمان و در راه حق نثار کردند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: دشمن تمام تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار گرفت، اما مردم بصیر ایران در تمام صحنه‌ها با حضور به موقع با دشمنان به مقابله برخاستند و با نثار قطره قطره خون خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون آبیاری کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: امروز این نهال به برکت خون شهیدان و از خودگذشتگی شهدا و خانواده این عزیزان، درخت تنومندی شده که ان شاء الله علم انقلاب توسط فرمانده معظم کل قوا به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم سپرده خواهد شد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی با خون شهدا به دست آمده نباید فراموش کنیم این امنیت را مدیون رشادت و فداکاری‌های شهدای گرانقدر هستیم.

وی افزود: شهدا به قله انسانیت رسیده و شیرین‌ترین پاداش الهی را چشیده اند؛ برهمگان لازم است از راه شهدا برای حفظ ارزش‌های انقلاب پاسداری و حراست کنند.

گفتنی است، شهید محمد دهقان نیری جمعی اداره آگاهی در ۶ شهریور ۹۶ و در درگیری با اشرار مسلح در منطقه ایرانشهر به فیض شهادت نائل شد؛ این شهید بزرگوار در ۶ شهریور سال ۶۰ در یزد متولد شد و از وی، دو یادگار به جای مانده است.

 

نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل ناهنجاری‌ها می‌ایستد

نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل ناهنجاری‌ها می‌ایستد

نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل ناهنجاری‌ها می‌ایستد

نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل ناهنجاری‌ها می‌ایستد

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.