فرماندار بردسیر این شهرستان را یکی از مراکز مهم تولید انرژی خورشیدی عنوان کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی با ۲۰هکتار مساحت در آینده‌ای نزدیک و در سطح ملی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به بیان اهم اقدامات چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان پرداخت و گفت: در بخش کشاورزی سالیانه۳۷هزار تن شیر،۱۴تولید هزار تن گوشت قرمز و ۴ هزار تن گوشت سفید، تولید سالیانه ۳ و نیم میلیون تن فولاد و اشتغال برای جوانان، راه اندازی ۲۷واحد صنعتی و نیمه صنعتی تولید گلاب ، ثبت۶۲اثر تاریخی، برقرسانی ۳۰۶روستا، گازرسانی ۱۰۰درصد شهرها، تهیه ۶۵طرح هادی و اجرای ۴۵مورد از آن،۷۰ هزار تلفن همراه و ۲۰ هزار خط تلفن ثابت، برخورداری هر پنج شهر از آب شرب کاملا سالم و تصفیه شده، احداث۲۶خانه بهداشت روستایی، احداث بیمارستان۹۶تخت خوابی، احداث چهار مرکز آموزش عالی نیز انجام گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بردسیر با اشاره به برنامه جامع اشتغال استان کرمان افزود: آنچه تعهد بردسبر بود ۸۲۰شغل بود که تا این لحظه ثبت شده و توسط تامین اجتماعی توانسته ایم ۲۰۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال داشته باشیم.

وی شهرستان بردسیر را یکی از مراکز مهم تولید انرژی خورشیدی عنوان کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی تابان با ۲۰هکتار مساحت در اینده‌ای نزدیک و در سطح ملی افتتاح خواهد شد.

نجف پور در ادامه تصریح کرد: تشکیل ۳۲کانون اشتغالزایی روستایی موجب رونق بسیار مطلوبی در بخش‌ها و روستا‌های شهرستان شده است.

وی همراهی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در تبیین دستاورد‌های نظام را مورد اهمیت دانست.

فرماندار شهرستان بردسیر با بیان وجود صنایع فولاد در شهرستان بردسیر تصریح کرد: برنامه در دست اقدام ما این است که با ایجاد خود باوری در بین جوانان بتوانیم صنایع پایین دستی فولاد را ایجاد کنیم که موجب ایجاد اشتغال هم خواهد شد.
انتهای پیام/ی

تشکیل ۳۲کانون اشتغالزایی روستایی در شهرستان بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار