رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: برنامه‌های دهه فجراز فردا همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی و با برگزاری مراسم ویژه در گزار شهدا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشستی که به‌منظور تشریح برنامه‌های دهه فجر انجام شد گفت: ستاد برزگداشت دهه فجر استان در مجموع بیش از چهار هزار برنامه فرهنگی و عمرانیبرای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته اند که از فردا با رژه موتورسواران شروع می‌شود.

حجت الاسلام قابل افزود: دیدار فرماندهان نیرو‌های مسلح استان با نماینده، ولی فقیه، نواختن نمادین زنگ انقلاب در مدارس استان، افتتاح بیش از ۹۳۶ طرح در بخش عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای یوم الله دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان این‌که انقلاب مانند خورشیدی در ۲۲ بهمن تابیدن گرفت و جامعه را روشن کرد گفت: فجر، نامیدن انقلاب اسلامی هم ریشه قرآنی دارد و هم امام با آمدنشان سرآغار روشنی و پایان جهل و تاریکی در جامعه بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر سه محور امام، مکتب و مردم شکل گرفت و اینک در آستانه چهل سالگی انقلاب با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» جشن باشکوهی را با خلق راهپیمایی ۲۲ بهمن نظاره‌گر خواهیم بود.
انتهای پیام/.

اجرای چهار هزار برنامه در استان به‌مناسبت ایام الله دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.