شهردار منطقه ثامن گفت: ۱۷۰ واحد از واحد‌های اقامتی منطقه که فاضلاب‌های شهری آن‌ها به صورت انشعاب غیرمجاز به کانال آب‌های سطحی هدایت می‌شد به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شوند.

۱۷۰ واحد اقامتی اطراف حرم مطهر به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شوندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بخش عمده‌ای از این بوی نامطبوع به علت ورود فاضلاب شهری تعدادی از مسافرخانه‌ها و مجتمع‌های اقامتی به شبکه کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی است، که در نهایت قرار بر این شد تا در جلسه‌ای مشترک  بین مدیران شهرداری منطقه و شرکت آب و فاضلاب شهری مشهد تمهیدات لازم در خصوص رفع این مشکل به عمل آید.

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده در خصوص منبع این بوی نامطبوع در سطح منطقه، متوجه شدیم که حدود ۱۷۰ واحد از واحد‌های اقامتی منطقه، فاضلاب‌های شهری خود را به صورت انشعاب غیرمجاز به کانال آب‌های سطحی هدایت می‌کنند و این درحالی است که این شبکه صرفا جهت جمع‌آوری روان آب‌های موقت سطح معابر و خیابان‌ها در مواقعی مانند بارندگی طراحی و اجرا شده است.

شهردار منطقه ثامن تصریح کرد: در جهت رفع این معضل جلسه‌ای با حضور نماینده مدیریت شبکه آب و فاضلاب شهری مشهد و همچنین نماینده شرکت آب و فاضلاب ناحیه ۲ مشهد تشکیل و این موضوع بررسی شد.

نعمتی اظهار داشت: در پایان جلسه مقرر شد واحد‌های اقامتی متخلفی که در نزدیکی شبکه فاضلاب شهری قرار دارند سریعا به این شبکه متصل شوند.

انتهای پیام// ز. م
 


اتصال ۱۷۰ واحد اقامتی اطراف حرم مطهر به شبکه فاضلاب شهری

برچسب ها: شهرداری ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.