مدیر کل کتابخانه‌های استان کرمان گفت: از هفته کتاب تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی آسمانی هاویژه کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان مشارکت کردند.

حضور بیش از ۱۲ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی آسمانی‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد جواد حسین زاده  مدیر کل کتابخانه های استان کرمان گفت : به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان توسط اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه از هفته کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر استان شروع شد و تا کنون 5 هزار و 220 نفر در بخش جوان و بزرگسال ،4 هزار و 526 نفر در بخش نوجوان و2 هزار و 637 نفر در بخش کودکان مشارکت داشته اند.

حسین زاده تصریح کرد: منابع این مسابقه در رده سنی نوجوان (۴ تا ۱۱ سال) کتاب های «۷شین» نوشته شهربانو برزگر و «فقط: دختر بابا» نوشته طیبه شجاعی، در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «وصل خوبان» تالیف جعفر طیار و «بگو به جان امام» تالیف آذر همتی و در بخش جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) کتاب‌ «کریمانه» روایت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در منازل شهدای کرمان سال ۱۳۸۴، کاری از انتشارات صهبا و کتاب «آن بیست و سه نفر» اثر احمد یوسف زاده است.

وی بیان داشت: آیین نامه و سئوالات مسابقه کتابخوانی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است و علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان، منابع مسابقه را دریافت، ‌مطالعه و در مسابقه به صورت مکتوب شرکت کنند.

گفتنی است: این مسابقه تا پایان بهمن جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/س

مسابقه کتابخوانی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار