مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:مسئولان نظام باید به لحاظ تفکر و اندیشه دل بستگی خود را به غرب کم کنند تا اوضاع کشور رو به بهبود رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت الاسلام رضایی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش طلایه داران فاطمی گفت: وابستگی کمتر به غرب موجب پیشرفت می‌شود.

وی افزود:مسئولین نظام باید به لحاظ تفکر و اندیشه دل بستگی خود را به غرب کم کنند تا اوضاع کشور رو به بهبود رود.

حجت الاسلام رضایی گفت:هدف انقلاب اسلامی و ملت ایران دین، قرآن و اهل بیت بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه نگاه دشمنان به جمهوری اسلامی جزئی است، افزود: جمهوری اسلامی را باید کلی دید.

وی گفت: در بحث علمی ایران ۱۱ برابر در رشد علمی پیشرفت دارد که قبل از انقلاب این طور نبود.

حجت الاسلام محمدی افزود: ایران پس از انقلاب اسلامی در هشت جایگاه علمی صنعتی دفاعی رتبه دوم را کسب کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: ایران از لحاظ اقتصادی و اشتغال ضعف دارد که باید مسئولان به آن توجه زیادی کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: نباید اقتصاد کشور را به برجام گره زد،گفت:باید در حل مشکلات کشور از نیرو‌های متدین جوان انقلابی استفاده شود.

حجت الاسلام محمدی افزود:باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و حرف بزنیم زیرا دشمن علیه نظام از طریق رسانه‌ها صحبت می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:باید خدمات جمهوری را بیان کنیم تا به فلاح و رستگاری برسیم زیرا دشمن درصدد کتمان آن است.

وی افزود:همراه با مشکلات و سختی‌های فراوان جمهوری اسلامی دستاورد‌های زیادی را داشته است و در سایه نظام دینی مستقل‌ترین کشور اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدی گفت:در زمینه راه آهن پس از انقلاب ،جمهوری اسلامی بیست برابر رشد داشته است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: غرب در خصوص اینکه دین از سیاست جدا است و عامل عقب ماندگی مسلمانان است تبلیغات زیادی داشت تا جایی که حتی برخی علمای دینی نیز پذیرفتید و بزرگترین توطئه علیه مسلمانان همین بحث بود.

وی اظهار کرد:دشمنان درصدد آن هستند تا ثابت کنند هیچ دولتی بدون وابستگی شرق و غرب نمی تواند روی پای خود بایستد اما نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که می شود مستقل از غرب نیز حرکت کند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: شعبه‌ ای از سازمان ملل را طراحی کردند که مسلمان هیچ نقشی نداشتند در حالی که تمام نفت دنیا در دست مسلمانان و کشور‌های اسلامی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امام در این موقعیت به لحاظ ساختار قدرت شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را بیان کردند.

وی ادامه داد: در کنار اسلام معیشت نیز دارای اهمیت است و باید مسئولان و مدیران مربوطه طبق حکم اسلام و قرآن عمل کنند که مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به عزت شرف ایران پس از انقلاب گفت: قبل از انقلاب در مراسم حج به ما به دید حقارت نگاه می‌کردند اما پس از انقلاب به دیده عزت شرف نگاه می کنند که دشمن دارد اعتراف می کند.

انتهای پیام/غ

استفاده از نیرو‌های متدین جوان انقلابی در حل مشکلات کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار