نلو وینگادا با عقد قراردادی به عنوان سرمربی تیم کرالا بلاسترز هند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نلو وینگادا، سرمربی ۶۵ ساله پرتغالی فوتبال جهان که سابقه سرمربیگری در پرسپولیس تهران، تیم ملی فوتبال امید، تیم ملی مالزی، اردن، پرتغال، عربستان و ... دارد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نیز مشاور کی روش بود، با عقد قراردادی سرمربی تیم فوتبال کرالا بلاسترز هند انتخاب شد.

این تیم در سوپرلیگ هند حضور دارد و از بازیکنان لژیونر زیادی برخور دار است، اما این تیم بحران زده در ۱۳ دیدار فصل جدید لیگ این کشور با هدایت دیوید جیمز دروازه‌بان سابق انگلیس و وینگادا به تنها یک برد دست یافت و در رده هشتم جدول حضور دارد. وینگادا در گفتگو با گل درباره حضورش در فوتبال هند بیان کرد: خیلی خوشحال هستم که در هند حضور دارم و زمانیکه در امارات بودم، بازی‌های تیم ملی این کشور را دنبال می‌کردم.

او افزود: آخرین باری که اینجا بودم، نتیجه خوبی بدست نیاوردیم، اما جو فوق العاده‌ای داشت و امیدوارم بتوانم در مدت زمان کمی که اینجا هستم، اما تجربیات خوبی بدست آورم.

وینگادا در پایان گفت: من سبک مربیگری گواردیولا را دوست دارم، اما او می‌تواند بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار خرج کند و من تلاش می‌کنم تا با بازیکنانی که دارم نتایج خوبی بگیرم. طرفداران به ورزشگاه می‌آیند تا فوتبال و پیروزی تیمشان را ببینند و امیدوارم نتایج خوبی را رقم بزنیم.  

وینگادا سابقه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس، امید ایران و تیم‌هایی در اردن، عربستان و مصر را در کارنامه دارد.


بیشتربخوانید:

سردار ایرانی مشتری انگلیسی پیدا کرد

لاتزیو ۱ - ۲ یوونتوس /کامبک بانوی پیر با تعویض طلایی آلگری

چلسی، دزد فصل نقل وانتقالات


انتهای پیام/

وینگادا سرمربی تیم هندی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.