نلو وینگادا به عنوان مشاور به کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد تا در راه قهرمانی جام ملت‌های آسیا به کی‌روش کمک کند.

کی‌روش با مربی سابق پرسپولیس به قهرمانی آسیا می‌رسد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با ویتنام در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حالی از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه آل نهیان برگزار شد که حضور یک مربی سرشناس در این تمرین توجه تمام خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب کرد.

نلو وینگادا پرتغالی که در تیم‌های بلننزس، آکادمیکا کوئیمبرا، تیم ملی پرتغال، تیم ملی زیر ۲۰ سال پرتغال، تیم ملی المپیک پرتغال، تیم ملی عربستان، ماریتیمو، الزمالک مصر، تیم ملی المپیک مصر، وداد کازابلانکا، تیم ملی اردن، پرسپولیس ایران، ویتوریا گیمارش پرتغال، اف سی سئول کره جنوبی، دالیان شیده چین، تیم ملی امید ایران، نورث ایست هند به عنوان سرمربی سابقه فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۷ از تیم ملی مالزی اخراج شده قرار است به عنوان مشاور کادرفنی تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ به کی روش و دستیارانش کمک کند.

وینگادا که در سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی ایران اضافه شد یکی از مردان مورد اعتماد کی روش است، اما مردم ایران از او خاطرات تلخی مانند حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۹ و همچنین حذف تیم ملی امید در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با شکست ۴ بر یک مقابل ویتنام و تساوی یک - یک با قرقیزستان دارند.

با توجه با اینکه نلو وینگادا در زمان سرمربیگری اش در تیم ملی عربستان موفق شد این تیم را به قهرمانی جام ملت‌های ۱۹۹۶ برساند تجارب خوبی از این رقابت‌ها دارد و می‌تواند در راه کسب قهرمانی هفدهمین‌دوره این رقابت‌ها به تیم ملی ایران کمک‌کند.

حضور و کمک نلو وینگادا در کنار تیم ملی

نلو وینگادا به منظور بررسی سایر تیم‌های ملی شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا و تهیه گزارش و آنالیز دیگر رقبا برای تیم ملی از روز گذشته فعالیتش را آغاز کرد. او در اولین روز حضورش دیدار تیم‌های ملی اردن و سوریه را مشاهده کرد.

حضور وینگادا در کنار تیم ملی به صورت رایگان بوده و با توجه به سابقه قهرمانی او در جام ملت‌های آسیا می‌تواند کمک شایانی برای شناسایی سایر تیم‌ها برای تیم ملی باشد.


بیشتر بخوانید:

 دومین جلسه تمرین تاکتیکی شاگردان کی روش در امارات / حضور ویتنامی ها در اطراف ملی پوشان

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار