رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم در این شرایط سخت سیل علاوه بر اینکه غُر نمی‌زدند بدون چکمه برای کمک حاضر بودند. اگر مردم اینگونه وارد نمی‌شدند جلوی آب گرفته نمی‌شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: امکانات بسیار گسترده بسیج شده بودند و  مسئولان در جمع مردم مناطق سیل زده حضور داشتند و برخی به زبان عربی از استاندار تشکر می‌کردند و به نظر من نام تمام مسئولانی که همکاری داشتند توسط استاندار به میان آورده شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا تکیه بر مردم داشت و هرجا با هم بودند پیروز شدند و هر جا از هم فاصله گرفتند با مشکل مواجه شدند و تا جایی که امکان داشت امکانات را به منطقه رفیع آورده بودند.

واعظی عنوان کرد: مردم در این شرایط سخت علاوه بر اینکه غُر نمی‌زدند بدون چکمه برای کمک حاضر بودند. اگر مردم اینگونه وارد نمی‌شدند جلوی آب گرفته نمی‌شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: زندگی مردم اکنون باید به روال عادی بازگردد و برای بهار پیش رو برنامه ریزی کنیم و نباید از آن غافل شود. مرحله بعدی که وجود دارد و نیاز به برنامه بلند مدت برای انجام دارد این است که باید بررسی شود که چرا میزان خروجی رودخانه‌ها در چند سال اخیر کمتر شده است.

وی در خصوص ترمیم سیل بنده افزود: سیل بند‌ها باید مجددا طراحی شوند. وضعیت مطرح شده درباره سد بختیاری و کمک آن به اقلیم خوزستان باید بررسی و برای این موضوع برنامه ریزی شود.

واعظی در پایان بیان داشت: باید در خوزستان برنامه ریزی کرد و حتما باید در آبادانی و رفاه مردم نقش پررنگ داشته باشیم. مشکلاتی وجود دارد و فروش نفت کشور با کمی مشکل مواجه است، اما نباید به دلیل این مشکلات دل مردم را خالی کنیم.

انتهای پیام/م

حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در مناطق سیل زده خوزستان

برچسب ها: آب و هوا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.