معاون فرهنگی سپاه گفت: ملت ایران در طول این سال ها با عشق وسرسپردگی به فرامین امام خمینی(ره) و رهبری، ازانقلاب پاسداری کردند تا امروز این انقلاب به سن ۴۰ سالگی رسیده است.

ملت ایران با عشق و ایمان در طول ۴۰ سال از انقلاب پاسداری کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه امروز در همایش طلایه‌داران فجر فاطمی که با حضور ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان در حال برگزاری است، گفت: به گفته امام خمینی (ره) حفظ پیروزی از کسب آن بسیار سخت تر است اما ملت ایران در طول سالهای گذشته با عشق و ایمان و با سرسپردگی به فرامین و صحبت‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از این انقلاب پاسداری کردند تا امروز این انقلاب به سن پختگی و ۴۰ سالگی پا نهاده است.

وی با بیان اینکه رسیدن یک انقلاب به ۴۰ سالگی در دنیا بی سابقه است و انقلاب‌هایی مانند مصر، تونس افغانستان و غیره یکی دو سال بیشتر پابرجا نبوده است، افزود: تاریخ نشان داده است ملت ایران در برابر ظلم و استکبار ساکت نبوده است و بر همین اساس در ادامه قیام سرداران ایران، ملت ایران در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی (ره) پرده سیاه ظلم را کنار زدند و بساط استکبار را از کشور ایران برچیدند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در  طول هزاران سال حکومت پادشاهان کشور ما پر از انسان‌های اندیشمند بود اما همواره افراد کم سواد به پادشاهی می‌رسیدند، بیان داشت: تاریخ ایران نشان می دهد مردم در برابر استکبار هیچ گاه ساکت نبودند و بارها قیام کردند اما شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران در سال ۵۷ با همراهی تمامی مردم و به دلیل رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) به لطف خدا به پیروزی رسید، ابراز داشت: امیدواریم این انقلاب زمینه‌ساز برپایی حکومت امام زمان (عج) باشد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه رکن اصلی انقلاب ما بوده است، تاکید کرد: پس از ۴۰ سال این سه ویژگی مهم در سرتاسر کشور اسلامی ما همچنان جریان دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران راه را بر دیگر انقلاب‌های دنیا نیز گشوده است، گفت: انقلاب ما  راه ایستادگی در برابر استکبار را به  مردم جهان نشان می‌دهد و پس از ۴۰ سال همچنان مانند جوانی سرزنده کلید فتح در برابر دشمنان را به آزادگان  دنیا ارائه می دهد.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش طلایه‌داران فجر فاطمی درگلستان شهدای اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.