رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک اصفهان گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها ایجاد شور و نشاط در فضای شاداب و مفرح برای معلولین به عنوان قشری از شهروندان اصفهان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مهدی کاظمی رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای معلولان اصفهان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه معلولان اصفهان در دو بخش بازی‌های حرکتی و بازی‌های کامپیوتری برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک اصفهان افزود: این مسابقات طی روزها پنجشنبه و جمعه (11 و 12 بهمن ماه)در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اولین مرکز مجموعه تخصصی ورزش‌های الکترونیک معلولان برگزار خواهد شد؛ هدف از برگزاری این رقابت‌ها ایجاد شور و نشاط در فضای شاداب و مفرح برای معلولان به عنوان قشری از شهروندان اصفهان است.

وی در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان این مسابقات ادامه داد: مراحل ثبت نام و معرفی شرکت‌کنندگان بر عهده جامعه معلولان اصفهان است اما انتظار می‌رود که در دو بخش آقایان و بانوان حدوداً 200 شرکت‌کننده داشته باشیم.

کاظمی در پایان افزود: در پایان این مراسم به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و به دیگر شرکت‌کنندگان نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک اصفهان درمورد برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای معلولان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.