سخنگوی اتحادیه اروپا اعلام کرد تلاش‌های این اتحادیه برای راه‌اندازی کانال ویژه مالی تجارت با ایران در مراحل پایانی قرار دارد.

سخنگوی موگرینی: کانال ویژه مالی برای تجارت با ایران در مراحل نهایی قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایا کوچیانچیک، سخنگوی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه‌ای اعلام کرد تلاش‌های این اتحادیه برای راه‌اندازی کانال ویژه مالی تجارت با ایران تشدید شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

او در کنفرانسی خبری با تاکید بر اینکه هدایت این تلاش‌ها را کشورهای عضو با هماهنگی اتحادیه اروپا بر عهده دارند، گفت: این اقدام، در حال حاضر کاملاً در جریان است و گفتگوهای فعالی انجام می‌شود. وارد جزئیات آنها نمی‌شوم، ولی تأیید می‌کنم که تلاش ادامه دارد.

شب گذشته نیز لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال اعلام کرد اتحادیه اروپا فرآیند ثبت سازوکار ویژه مالی برای تجارت با ایران (اس پی وی) را آغاز کرده است، اما تکمیل این فرآیند تا پنجشنبه یا جمعه به طول می‌انجامد.

خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال افزود: منابع مالی منتقل و اوراق موردنیاز (برای ثبت اس پی وی) فرستاده شده‌اند؛ بنابراین این (روند اجرایی سازوکار ویژه مالی) قطعا در حال انجام است؛ صرف‌نظر از اینکه جمع‌بندی (مذاکرات کشور‌های اروپایی) درباره ایران اعلام شود یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنق
۰۹:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اولابازهم مثل همیشه اروپا،دروغ میگه ودوم اهیچ اتفاق خاصی نخواهدافتاد وسوم اینکه ماسختیهاراپشت سرگذاشته ایم وبازهم میریم که انشاالله نتیجه ی به خداتوکل کردن وروی پای خودایستادن وبه دشمنان خداوبشریت سرخم نکردن راببینیم واگرهم آنهاخواستندکاری کنندبازهم مابایدکارخودمان راادامه دهیم وسنگرهارامحکمترازقبل بسازیم وبه دشمن امیدی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
پول هاراچمدانی جابجامیکردنداینقدرطول نمیکشیدحتمابانک وکانال لازمه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
موگرینی هم سخنگو داره خخخ
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۲:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اگرspv واقعا شروع به کار کند و مهمتر اینکه تداوم داشته و به واسطه لابی های یهود قطع نشود دستاورد بزرگی در دولت تدبیر و امید خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
،تنها را ه فشار به غرب اجرای مجدد برنامه های هسته ای که تعلیق شده بودند و در نهایت اجرای تمامی برنامه های هسته ای و افزایش آنها است
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۱:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
من که به اینا اعتماد ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
نباشه بهتر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ببینیم اروپا می تواند ثابت کند که کسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بزک نمیربهارمیادفصل کومبوزه وخیارمیاد
همه اش سرکاریه
آخرین اخبار