استاندار بوشهر گفت: عملکرد یکساله دولت دوازدهم مایه مباهات و افتخار است و دولت با همه گرفتاری‌هایی که داشته اقدامات بزرگی همچون تصویب اجرای راه آهن بوشهر را انجام داده است.

عملکرد یکساله دولت مایه مباهات و افتخار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند  با اشاره به نگاه ارزشمند وزیر کشور به نیرو‌های وزارت کشور و واگذاری مسئولیت و انتصابات به ایشان بیان کرد: سنگ بنایی را که وزیر کشور در اداره وزارت کشور و توجه به نیرو‌های درون سازمانی گذاشته تجربه موفقی بوده و باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه انتصابات در بوشهر هم عموما از نیرو‌های وزارت کشور بوده به حضور مشاوران و عملکرد مطلوب ایشان اشاره کرد و گفت: حوزه مشاوران استاندار کمک کار خوبی برای ما بوده اند و تلاش‌های ایشان تشکر می‌کنم.

استاندار بوشهر بر نظارت جدی بر عملکرد زیرمجموعه مدیران تاکید کرد و افزود: اساس توسعه و پیشرفت در مورد، نظم وانضباط کاری و اداری است.

گراوند تصریح کرد: با صرفه جویی در هزینه‌ها ادارات، باید از محل این صرفه جویی پرداختی به پرسنل را افزایش دهیم، ضمن اینکه مسائل مالی و اخلاقی خط قرمز در مدیریت استان است و مدیران اجرایی استانداری هم در این مورد حساس باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین بانک اطلاعاتی نیرو‌های انسانی در استانداری و واحد‌های تابعه افزود: همه مدیران و کارشناسان باید به مجموعه استانداری به عنوان یک خانواده نگاه کنند و با همدلی و هماهنگی در مسیر پیشبرد امور حرکت کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از توجه به مسائل حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: شایسته نیست یک لحظه از وقت خود را صرف مسائل حاشیه‌ای کنیم.

گراوند با قدردانی از تلاش‌های کارشناسان حوزه‌های مختلف استانداری بیان داشت: عملکرد یکساله دولت دوازدهم مایه مباهات و افتخار است و دولت با همه گرفتاری‌هایی که داشته اقدامات بزرگی همچون تصویب اجرای راه آهن بوشهر را انجام داده است.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات در استان بوشهر هدفمند شده است، اضافه کرد: این اقدام روند خوبی است که در استان شروع شده و ادامه خواهد یافت.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی به ویژه در استانداری بر ضرورت تجهیز امکانات و رفع نیازمندی‌های این مجموعه تاکید کرد و گفت: ساماندهی نیازمندی‌های روابط عمومی از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی انجام شود.

انتهای پیام/م

دولت اقدامات بزرگی چون تصویب اجرای راه آهن بوشهر را انجام داده است

برچسب ها: راه آهن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.