معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه تعزیرات بدون تعطیلات با واحد‌های متخلف برخورد می‌کند، گفت: شهروندان در صورت هرگونه شکایت با سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

گران فروشی و تخلفات را به ۱۲۴ گزارش کنیدعلیرضا شجاعی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  گفت: طرح کشیک نوروزی از ۱ بهمن تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ ادامه دارد و تعزیرات بدون تعطیلات با واحد‌های متخلف برخورد می‌کند.
وی افزود: این بازرسی‌ها نظر به شرایط موجودروز‌های پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در این روزهاو تعطیلات نوروز، لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالا‌های اولویت دار انجام می‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در این بازرسی‌ها اولویت کالا‌هایی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار و شیرینی جات بوده که در بخش خدمات نیزموارد بررسی می‌گردد.
شجاعی تصریح کرد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف ازجمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و عدم صدور صورتحساب از سوی واحد‌های صنفی، با شماره تلفن ۱۲۴ سامانه ستاد خبری، سامانه ۱۰۰۱۲۷ و یا با مراجعه به اداره موارد تخلف را گزارش دهند.
انتهای پیام/ص.ف

دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۲۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.