رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: کیفیت آموزش، مهم‌ترین دغدغه دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است و اگر در این آن اقدامی نشود هزینه‌های انجام شده بر باد می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در نشست هم اندیشی روسای مراکز، اعضای هیأت علمی و حراست‌های مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران در ساری گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای مجموعه رسالت‌ها و وظایفی در زمینه آموزش، انتقال اشتغال، مهارت، تولید، بهره وری، خدمات دارد و نظارت در این دانشگاه به این معناست که ببینیم چقدر از هدف هایش دور می‌شود.

وی نقش حراست را در نظارت بر دانشگاه برای دستیابی به اهدافش ظریف و حساس توصیف کرد و گفت: این مجموعه باید با پرهیز از ایجاد استرس، اعتماد اجتماعی را بالا ببرد.

صالحی عمران مرکز نظارت در دانشگاه را چشم رئیس دانشگاه دانست و افزود: این نظارت نه به معنای مچ گیری بلکه کسب اطلاعات و فهم دقیق از درون سیستم آموزش مهارت است.

وی گفت: نظارت و ارزشیابی و حراست نکات روانشناسانه خاص خود را طلب می‌کند، چیزی که مردم و سیستم اداری ما نیاز دارند این حس است که برخورد و رفتار عادلانه داشته باشیم و منصفانه قضاوت شوند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه جامعه به مفاهیم اخلاقی همچون اعتماد و صداقت نیاز دارد، افزود: این‌ها در درازمدت سرمایه اخلاقی ایجاد می‌کند و دانشگاه فنی حرفه‌ای می‌تواند الگویی بسیاری از دانشگاه‌های دیگر در این زمینه باشد.

دومین نشست هم اندیشی نظارت و ارزیابی و حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران روز گذشته در دانشگاه امام محمد باقر (ع) ساری آغاز به کار کرد و به مدت ۲ روز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ م

تلاش برای افزایش کیفیت آموزش در فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.