خلیج فارس شیراز در دسته برتر فوتبال بانوان با سپاهان جدال می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه یازدهم بهمن ماه تیم خلیج فارس شیراز رودرروی میزبانش سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

نماینده فارس تا پایان هفته هشتم با یک امتیاز در انتهای جدول ۱۲ تیمی قرار گرفته و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم با ۱۶ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

نگین پاکدل سرمربی خلیج فارس شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم سپاهان با اختلاف خیلی کمی از رده دوم و سوم جدول در رده چهارم قرار دارد و خب روحیه مناسبی برای بازی فردا خواهد داشت.

وی افزود: تیم ما نیز تمرینات خودش را در طول هفته داشت و سعی کردیم روی دفاع بیشتر کار کنیم تا انشالله نیم فصل دور رفت را بگذرانیم و در شرایط خیلی بهتری قرار بگیریم.

خلیج فارس شیراز در هفته هشتم با هفت گل مغلوب شهرداری سیرجان شد و سپاهان اصفهان ۴-یک میزبانش پالایش گاز ایلام را از پیش رو برداشت.

مائده جعفری به همراهی کمک هایش إنسیه مافی نژاد و حدیثه مهدوی، دیدار فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و خلیج فارس شیراز را قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/چ

دیدار خلیج فارس شیراز با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.