معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف فارس گفت: ۲۰۰ اثر به ششمین جشنواره ملی وقف چشمه همیشه جاری ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به اینکه تبلیغ در حوزه دین و ارزش‌های اسلامی یک رکن اساسی در فرآیند هویت سازی جامعه اسلامی است، بیان کرد: ارزش‌ها باید در قالب‌ها و صورت‌های گوناگون ارئه شود تا زیبایی این ارزش‎ها برهمگان نمایان شود و در این میان هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص چنانچه به درستی مورد توجه قرار بگیرد، می‌تواند بهترین وسیله برای ترویج ارزش‎های دینی و انسانی باشد.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف وامور خیریه ششمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری را به منظور مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان در بالابردن سطح آگاهی شهروندان از امکانات، آثار و برکات وقف و نیاز‌های آن برگزار و از تمامی فعالان عرصه هنر دعوت  می کند تا با ارسال آثار خود با درون مایه سنت حسنه وقف در این رویداد سراسری فرهنگی و هنری سهیم شوند.

صفری گرایی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل برگزار می‌شود، افزود: آخرین مهلت دریافت آثار ۵ اسفندماه امسال است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ادامه داد: هیئت انتخاب آثار این جشنواره را مهدی قنبرپور، سجادآورند، غلامرضا یزدانی، محمد حسین نصر نیا و جواد یزدانی بر عهده دارند.

گفتنی است، نتایج و برگزاری اختتامیه و نمایشگاه ششمین جشنواره ملی عکس وقف چشمه همیشه جاری، فروردین امسال است.
انتهای پیام/ت

ارسال اثر به جشنواره ملی وقف چشمه همیشه جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار