رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش می‌شود به منظور حل مشکلات واحد‌های دانشگاه آزاد در هر شهر به صنعت و کسب و کار‌های بومی آن منطقه کمک کند.

دانشگاه آزاد در خدمت توسعه اقتصادی شهرها قرار می گیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در اجلاس مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد در مشهد گفت: برای حل مشکلات می‌خواهیم اقتصاد هر شهر را به دانشگاه گره زده و راندمان و بهره وری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در گذشته برای مقاصد دیگری استفاده می‌شد، اما در رویکرد جدید در خدمت انقلاب خواهد بود، افزود: اگر توانستیم راندمان کاری را در حوزه عملکردی بالا ببریم مردم فرزندانشان را برای تحصیل به ما می‌سپارند و مشکلات دانشگاه نیز حل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی امروز، ادامه داد:بسیج اساتید در این شرایط باید به عنوان یکی از سنگر‌های دفاع از کشور تقویت کننده بنیان‌های فرهنگی و اقتصادی باشد.

تهرانچی با بیان اینکه برای تسلیم نشدن مقابل هجمه نرم دشمن باید بدانیم که بزرگترین نعمت انقلاب ولایت هست، گفت: مشکلات کشور با اقتصاد مبتنی بر ربا حل نمی‌شود و برای برون رفت از این مشکلات باید ایمان و عمل را همزمان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر علوم انسانی و اسلامی، ادامه داد: اگر می‌خواهیم قوم متفکر در جهان باشیم باید رویکرد نوین در علوم انسانی و اعتقاد به علم دینی داشته را پیش بگیریم.

وی افزود: برای تحقق این امر دانشگاه آزاد رویکرد اداری به علم را با رویکرد علمی به اداره دانشگاه تغییر داده و در این راستا معاونت علوم انسانی در این مجموعه ایجاده شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

بسیج اساتید سنگر تقویت بنیان فرهنگی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.